۱۳۹۵ اسفند ۲۳, دوشنبه

ایران-چهارشنبه سوری ۹۵ مریم رجوی همراه با مجاهدان اشرفي پيام آوران بهار آزادي در ايران


در یک نگاه ۲۴ سیمای آزادی- گزارشاتی از مراسم چهارشنبه سوری تهران و شهرستانها۲۴اسفند۹۵

آتش زدن عکس خامنه ای لنگرود-ارومیه-سمنان در مراسم چهارشنبه سوری ۲۴اسفند۹۵

مراسم چهارشنبه سوری در زندان گوهردشت کرج ۲۴اسفند۹۵- 
شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه





بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک مأمور نیروی سرکوبگر انتظامی که قصد اذیت و آزار و ایجاد جو رعب و وحشت بین جوانان در شب چهار شنبه سوری در منطقه افسریه تهران را داشت توسط جوانان این منطقه به‌شدت گوشمالی داده شد و راهی بیمارستان فارابی گردید.





شعارهای «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «آخوند باید کشته شه» در جشن چهارشنبه‌سوری


در تهران جوانان مناطق مختلف از جمله تجریش، نارمک و اکباتان به‌نحوی گسترده جشن چهارشنبه‌سوری را برپا کردند. در منطقه نظام آباد نیز مردم همزمان با پریدن از روی آتش شعار می‌دادند: «تق، تق، فشفشه، آخوند باید کشته شه»
در شهرهای رباط کریم، اراک، ارومیه، رشت، اردبیل، اصفهان، شیراز، مشهد، کاشان، عسلویه، یاسوج، شهر کرد، کرمانشاه، بانه، خرم‌آباد، سردشت و ماهشهر نیز جوانان با برافروختن آتش این جشن را گرامی داشتند.

ادامه



ساعت2030:



ساعت 1830


ساعت17 و 15دقیقه روز سه‌شنبه 24اسفند در خیابان پنجم نیروی هوایی تهران؛ جوانان این منطقه با انداختن مواد محترقه به سوی یک خودرو نیروی انتظامی قسمت جلویی آن را تخریب کردند. انفجار مانند صدای نارنجک شدید بود.


شباهت مراسم چهارشنبه‌سوری تهران با صحنه‌های جنگ




طنز چهارشنبه سوزی

استاندار رژیم در تهران در وحشت از تبدیل شدن مراسم چهارشنبه‌سوری به اعتراضات ضدحکومتی به تهدید متوسل شد و گفت:‌ «نیروی انتظامی با تمامی متخلفانی که به قوانین در چهارشنبه آخر سال دقت نکنند برخورد جدی خواهد کرد و این افراد تا پایان تعطیلات در بازداشت باقی می‌مانند». 
حسین هاشمی که عصر روز یکشنبه 22اسفند با رسانه‌های حکومتی مصاحبه می‌کرد افزود:‌ «باید خانواده‌ها در این زمینه نیز دقت لازم را داشته باشند و از حوادثی که طی سالهای گذشته ایجاد شده جلوگیری کنند».

فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور به مناسبت جشن ملی چهارشنبه سوری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر