۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

ایران-قتل عام اشرف10شهریوريادي از قهرمان شهید مجاهد خلق مریم حسینی

رازها در سینه صد چاکتان شد گر به خاک
گــفـتگو با گـل کنیــد آلاله ها هـمـرازتان
ایران-قتل عام اشرف10شهریوريادي از قهرمان شهید مجاهد خلق مریم حسینی
«خمینی دجال و خون آشام، خورشید را محبوس کرد و خلقی را به زنجیر کشید. خورشید از سرخی خون شهیدان رنگ گرفت. آسمان از غم از دست دادن شهیدان خون بارید و باغها از قطره های خون شهیدان پر از لاله و شقایق شد. پیام «هل من ناصر ینصرنی» مسعود به گوش رسید، کوهمردان و شیرزنان مجاهد و مبارز خلق، به میدان شتافتند. … اگر من در نبرد سرنگونی رژیم دجال خمینی سعادت شهادت نصیبم شد رستگارم. چون در پیشگاه خدا روسفیدم زیرا توحید و یگانگی را از مسعود و مریم آموختم و در راه خدا و خلق، جانانه بر سر پیمانم ایستادم و خونم را فدیه رهایی خلقم کردم.ـ از وصیتنامه مجاهد شهید مریم حسینی 9 مرداد 1370»
بی هیچ شکی در راه پر افتخاری که سی و اندی سال قبل انتخاب کردم پیش می روم و به وظیفه ای که به آن موظف شده ام یعنی سرنگونی رژیم منفور ولایت فقیه و پیروزی خلق قهرمانمان ثابت قدم می مانم و می دانم که پیروزی از آن ماست. ما مجاهدین با این رهبری چون کوهی هستیم که از توفانهای بنیان کن در زمان شاه و شیخ و به خصوص در 10سال اخیر مقاومت و پایداری قهرمانانه دلاوران اشرف نتوانست تکانمان بدهد...
بی شک راز این لاله ها که گلبرگهایشان برخاک اشرف فرو ریخت، بر زبان آلاله های دشتهای وطن مکرر در مکرر بازگو خواهد شد

مریم حسینی
ترانه زيباي من نيستم -با اجراي ماندانا وتصاويري از شهيد قهرمان مريم حسيني
آخه من يك تن و صد تن نيستم
آخه من حتي ديگه من نيستم
سيل خشمم كه دارم ميكوبم آره من اهل نشستن نيستم
برای دیدن کلیپ لینک زیر را کلیک کنید
https://www.facebook.com/100004788198375/videos/331271643709106/
برای مطالعه زندگی نامه اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر