۱۳۹۷ مهر ۱, یکشنبه

ایران- واشنگتن تایمز:‌ دیدار با رزمندگان سازمان مجاهدین خلق ایران در اشرف ۳


واشنگتن تایمز گزارشی از بازدید خبرنگار خود از اشرف۳محل استقرار سازمان مجاهدین خلق ایران ـ رزمندگان آزادی ایران که برای تغییر در ایران تلاش می‌کنند منتشر کرده است.

در این گزارش از جمله آمده است:
با سقوط آخوندها سازمان مجاهدین خواهان برقراری یک دموکراسی است آرمان آزادی، آرمانی قدرتمند است که در کل اشرف ۳ گسترش یافته است. این بالاترین ارزش در ذهن همه آنهاست، چیزی که از خود آنها بزرگ‌تر است. بیشتر کسانی که من با آنها ملاقات کردم عمیقاً روشنفکر و در زندگی پیشین خود موفق بودند. آنها می‌توانستند در هر کجایی در غرب زندگی کنند، اما با از خودگذشتگی به این جنبش پیوستند. من شاهد سطح تحسین‌آمیزی از تمرکز و اراده بودم. با هر زن و مردی که صحبت کردم دقیقاً می‌دانست که چرا و برای چه می‌جنگد و چرا زندگی خودش را برای مبارزه با این رژیم فدا کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر