۱۳۹۴ دی ۳۰, چهارشنبه

ایران-تبریز بیانیه هواداران سازمان در تبریز در مورد حفاظت مجاهدان لیبرتی



به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران 
ملت شریف ایران و مردم سراسر جهان، سازمانهای حقوق‌بشر بین‌المللی و منطقه‌یی، دولتها و نمایندگان مجالس کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای منطقه، ما ایرانیان داخل کشور عمیقاً از سرنوشت خواهران و برادران خود، فرزندان پاکباز و رشید ایران که امروز مظلومانه و بی‌دفاع در کمپ ناامن لیبرتی که توسط افراد خود فروخته‌یی امثال فالح فیاض و نوری المالکی (میهمان ویژه تهران آخوند زده) اداره می‌شود نگرانیم.
لذا احتراما از آزادیخواهان سراسر دنیا تقاضا داریم، بعد از هفتمین حمله جنایتکارانه مزدوران رژیم خونخوار آخوندی به اشرفیان لیبرتی دست روی دست نگذارند، برای امنیت و حفاظت لازم آن عزیزان که تنها توسط نیروهای انسان‌دوست با تجربه آموزش دیده و بی‌طرف بین‌المللی امکانپذیر است کوشا وارد عمل شوند، تدابیر مطمئن و همیشگی بیاندیشند.
گذشته نشان داده است که مزدوران جیره‌خوار هر آن و هر لحظه بنا‌ به دستور ابوداعش آماده‌اند ضربه خطرناک و جبران ناپذیز بزنند، به این جهت ملت ایران شبانه روز نگران فرزندانشان هستند.
همه بهتر می‌دانند که رژیم آخوندی بعد از شکست های پی‌درپی بین‌المللی و منطقه‌یی به سیم آخر زده چون تنها با بحران زنده است.
دو مورد اظهارنظر سرکردگان رژیم: پاسدار جعفری می‌گوید (200هزار نیروی جوان در کشورهای سوریه عراق افغانستان پاکستان و یمن آماده‌اند) حال چرا از افغانستان و پاکستان نام می‌برد جای خود دارد
پاسدار نقدی می‌گوید (آمریکا می‌خواهد به وسیله عربستان با ما وارد جنگ شود).
ناظران نباید بنشینند و دست رو دست بگذارند، رویدادهای بین‌المللی و منطقه‌یی حساس‌ترین روزهای خود را می‌گذرانند.
همه این سیم آخر زدنها بن‌بستها و جنگ گرگها در نهایت به هجوم جنایتکارانه به کمپ لیبرتی منتهی خواهد شد.
هوشیار موفق و پیروز باشید.
خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست ارتش آزادیبخش پیام آخر ماست
قسم به‌جان جانان ایستاده‌ایم تا پایان
هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران 25 دی ماه سال 1394 شمسی تبریز.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر